"Bülbüller sadece bizi keyiflendirmek için öterler. İnsanların bahçelerini didiklemez, mısır ambarlarına yuva yapmazlar. Kalplerini bize açıp şarkı söylemekten başka bir şey yapmazlar. İşte bu yüzden bir bülbülü öldürmek günahtır."
"Dünya bir cehennemden farksızdır ve onun içine bir taraftan insanlar ,diğer taraftan iblisler azap ve işkence gören ruhlardır" diye yazmıştı bir filozof.