“Bildiğim güzel bir yer var. Yanımızda yiyecek bir şeyler götürürüz. En çok ne seversin?”
“Seni, Portuga.”
“Kastettiğim başka, salam, yumurta, muz…”
“Her şeyi severim. Evde hepimiz, ne varsa sevmeyi öğrendik.”
“Maaşım düşük, burnum eğri, boyum kısa, evim dar.” diyenlere içtenlikle çok ama çok hayretle bakıyorum ve onları cidden anlayamıyorum.
Hayat bu kadar ucuz, bu kadar dar bir şey olmamalı.
…tırnak kadar değersiz şeylerden şikayet ediyorsunuz.
Konfüçyus der ki:
“Hiçbir şey karanlık bir odada siyah bir kedi aramak kadar zor değildir. Hele odada siyah bir kedi yoksa.”
…köpeğin başını okşayıp, Kör, dedi, sana minnettarım, iyi ki varsın, eğer bir sonraki hayatımda bir hayvan olarak yeniden doğarsam, sen olarak doğmak isterim, eğer sen de bir insan olarak yeniden doğacak olursan, benim oğlum olarak doğmanı isterim, böylece hayatımız boyunca huzur içinde yaşarız birlikte.