"Anla beni,sana âşık olduğum gunden beri benim için herşey değişti.Benim için tek bir şey var,senin aşkın.Eğer bu aşk benim ise kendimi öyle yükseklerde, öyle sağlam hissederim ki, hiçbir şey benim için aşağılayıcı olamaz."
"Nedensiz yere mutsuz olduğu günler vardı sonra; sevinmeye de, üzülmeye de değmezdi sanki hiçbir şey için, yaşamak yada ölmek farketmezdi. Hayat tuhaf ve korkunç bir kargaşa, insanlar kaçınılmaz yok oluşa doğru körelmesine ilerlemeye uğraşan kurtçuklar gibi görünürdü gözüne. Böyle günlerde çalışamaz,kalp atışını hızlandıracak düşler kurup içini ısıtamazdı..."