"Bilmem başınıza hiç geldi mi ? yaşamaktan usaniverdim bir gün apansiz...
Neden mi?
Uygun bir sırada nedenlerden birkaçını söylerim. Saçma bulacaksınız. Evet saçmadır! Ama bilirsiniz,bazı dönemlerde insana en saçma şey en ciddi olaylardan daha dramatik gelir.
Hiç çocuk olmamış gibi konuşma be. Asıl çocukların derdi olur. Bugün dert diye çektiklerimiz hep o zamanın mirası. Kabuğu soyuldukca aciyanlar, en çok çocukluk yaraları değil mi?
İnsan yola bir kere çıktı mi bazen nereye gittiği ya da niye gittiği önemini kaybediyor.Gitmek öyle bir muptelalığa dönüşüyor ki yolun kendisinden başka herşeyi anlamsız kılıyor