📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötülüğümüz içimizde bizim; içimizse kurtulamıyor kendi kendisinden.
In culpa est animus qui se non effugit unquam
Ruhun derdi içinde ve kaçamaz kendi kendinden
-Horatius-
Acısız yaşam sevinçsiz; hüzünsüz yaşam neşesizdir.
Yaşamak, sevinçli acılar çekmek,
hüzünlü neşeler yaşamaktır.
Yaşamın acı ve hüzün, ama sevinç ve neşe olacak.
Yaşamın, hüzün ve acı, çünkü neşe ve sevinç olacak.
Dün bir deniz gördüm, bir yeşillik gördüm,
Açtım yüreğimi; delik deşik gördüm.
Ne gözlerin böyle bir ben gördü, âşık,
Ne de ben böyle göz, böyle kirpik gördüm.