Mehmet öztürk

Mehmet öztürk
@Mexmet
Öldüm der durursun yine de yaşarsın.
Akıl, öyledir zaten. Ne vakit geldiğini hissetsen, ne zaman bir düğüme el atmasını rica etsen oracıkta sarpa sarar... SANA demedim mi der, düğüm çözmez Akıl verir.
Reklam
Dünyaya geldik ve bir hiçliğin ortasında bulduk kendimizi. Evet, büyüdük, çalıştık, eğlendik, nadir de olsa mutlu olduk ama yaşadıklarımızın hepsi bir hiç olacak. Ve bir hiçliğin içerisinde yaşadığımızı bilmek, insan ruhuna vurulmuş en büyük darbedir.
Umutlarının öyle fazla coşmasına izin vermezsen, hayal kırıklığına uğramazsın....
Kötülük olmasa senin iyiliğin neye yarar, gölgeler silinse yeryüzü neye benzerdi? ..
Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi ? O gidenler de hep senin gibiydiler.....
Reklam