Fatıma

Fatıma
@Meyusss_
"Memento te hominem esse." ~Sadece bir insan olduğunu hatırla.
Evet, yalnızca bir gezginim, yeryüzünde bir yolcuyum ben! Ya sizler daha önemli şeylerle mi meşgulsünüz?
Sayfa 75 - İş bankası
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geceleri bir çarpıntı duyarsan Telâş telâş yağmurdan kaçıyorum Sarayburnu'ndan geçiyorum Akşamsa eylül'se ıslanmışsam Beni görsen belki anlayamazsın İçlenir gizli gizli ağlarsın Eğer ben yalnızsam yanılmışsam Elimden tut yoksa düşeceğim Yağmur beni götürecek yoksa beni
Alıntı
Hiç bahsetmedim ama gerçekten bazı gecelerin sabahı olmayacak gibi Hissediyorum.
Edebiyat
Devasa bașarı hikayelerine mecbur değilsin. Bugün dünden daha mutluysan, Bugün dünden daha umutluysan, Bugün dünden daha iyiysen, Kendinle sonuna kadar gurur duyabilirsin : )
Edebiyat
-Ah! Bu hayat, dedi. +Nesi varmış bu hayatın? - İnsana rahat vermiyor. Bașını derde sokuyor. Ne olur, șöyle bir yatıp uyuyabilsem... Hiç kalkmadan..
Alıntı