Yoksa çıldırıyor muyum? O zaman en mantıklı şey beni bir yere kapamak, çünkü insanlar özellikle delinin ve ölüyor olanın sözlerinden alçakça korkarlar.
Nasıl oldu da ben bir suçlu haline geldim? Yoksa suçlu değil miyim? Neden, o zaman, her dilde bana böyle hitap ediliyor? İnsan dili dedikleri ne de sefil bir icat, bir şey söylüyor ama başka bir şey ima ediyor!