Ben, kitapların da insanlar gibi özenle seçilerek ayrıştırılması, ona göre değerlendirilmesi düşüncesindeyim. Her insanla her şey yapılamayacağı gibi, her kitapta okunmamali, kitapların kapaklarına ve insanların şekillerine aldanarak da karar vermek doğru değildir....