Anlattığı konu mu ilginçti, yazarın konuyu işleyişi mi bilmiyorum. Konu derken, sıradan bir hayat tabi ki. Yazar biri, hiçbiri ve binlercesi olmayı, başkalarının gözündeki Moscarda'yı kendi gözünde algılayışını, algılayamayışını bu biçimde anlatmış ki, insan okurken, 'başka biçimde anlatılamazdı zaten' diyor kitabı bitirirken.
Anlatma biçimi açısından dikkate değer bir kitap. Sorguladığı gerçeklik ise insanın bildim dediği şeylerin üzerine soru işaretleri bırakıp geçiyor.
İyi okumalar.