S

S
@Misssitare
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...

Banksy

@banksy
·
¶¶ Uyurken zaman da bizimle birlikte hiçliğe gömülür. Bu nedenle uyku, zamanın akışından acı duyan herkes için en iyi ilaçtır. Muhtemelen ölüm de aynı etkiyi yaratacaktır. ¶¶
Sayfa 47 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Ne adlar vardır, Adamlar, dışında kalır. Ne adamlar vardır, Adını tam taşır.
İbretlik tespit
Ölsen, ilkin, yazık-oldu deyecekler. Sonra durup, neden öldü deyecekler. Dostlar ergeç unutacak bir gün ama.. Uzun zaman seni anar sevmeyenler.
Şiir
Bir kelimenin yanına bir kelime gelince, Bir sesin yanına bir ses gelince, Bir insanın yanına bir insan gelince.. Büyürler, büyürler, büyürler ölümden önce.
Şiir
Reklam