“Neden hayattaki her şey gitmek, gelip geçmek zorundaydı? Yalnızca doğmak yola çıkmak demek olduğundan. Yolculuk daha ilk dakikada başlar. İlk kez soluk aldığın anda. Hayatın katı gerçeğiyle savaşamazsın.”
“Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?
“Niye?”
“Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.”