Işık Ecem ÖZ

Işık Ecem ÖZ
@Mmavii
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
Kar yağmalıydı . Kar tanelerinin birbirine zarar vermeden nasıl yağdığını görmeliyiz belki de. İyi insanlar, iyi insanlarla olmalı. Sevdiklerimizin hepsi uzaklardan gelmeliydi. Siyahlara artık beyaz ve maviler bulaşmalıydı. İnsanlar hakettiği gibi yaşamalıydı artık... Leyla ile Mecnun izleyen; Nazımlar, Turgutlar, Ataylar okuyan insanlar olmalıydı artık yamacımızda. Başkalarıyla değil de yazdıklarıyla, okuduklarıyla uğraşan insanlar olmalıydı etrafımızda. Kimden ne zarar görürüm diye korkmak yerine kimden neler öğrenir, hangi güzelliklere rastlarim demeliydik. O geminin geleceğine inanmalıydik artık. Ne biliyim işte herkes hayal ettiği masallarda yaşamalıydı belki de... 💙
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umudun ete kemiğe bürünmüş haliydi İsmail abi. İnsan umutlarına nasıl veda edebilir ki?..
Böylece, sevgi hem kahramanlar hem de kötü adamlar yaratmıştır.
Tanrı sevgidir ve sevgi evrendeki en güçlü kuvvettir.
"Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır."