“Konuşuyoruz desem konuşmuyoruz da,
ayrı ayrı şeyler düşünüyoruz üstelik
birbirimize bakarak,
ne seviyoruz ne de sevmiyoruz birbirimizi,
ne varız ne de yoğuz gerçekte,
iki lamba gibiyiz, iki ayrı yerinden
aydınlatan odayı…
Değilsekte yakın birbirimize,
uzak da sayılmayız büsbütün,
gökyüzünde iki uçurtma başıboş,
yanyanayızdır sadece…”