Ben şimdi bir yabancı gibi gülümseyen
Tanımadığın bir ülke gibi
İçinde yaşamadığın bir zaman gibi
Tam kendisi gibi mutluluğun
Beni bekliyorsun
Ve onu bekliyorsun beni beklerken.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Konuşuyoruz desem konuşmuyoruz da,
ayrı ayrı şeyler düşünüyoruz üstelik
birbirimize bakarak,
ne seviyoruz ne de sevmiyoruz birbirimizi,
ne varız ne de yoğuz gerçekte,
iki lamba gibiyiz, iki ayrı yerinden
aydınlatan odayı…
Değilsekte yakın birbirimize,
uzak da sayılmayız büsbütün,
gökyüzünde iki uçurtma başıboş,
yanyanayızdır sadece…”
Ağlamak uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan kuvvet kalıntılarının bir feryadıdır.Ağlayamadığımız zamanlar bizde o iktidarın da mahvolduğu vakitlerdir ki onun yerine geçen dokunaklı bir sakinlik acı gözyaşından daha gönül yakıcıdır.