Dünya, senin onu düşlediğin gibidir, o bir aynadır. Dışarıda kendi dünyanı bulursun, yarattığın, düşlediğin dünyayı. Dışarıda kendini bul! Git ve kim olduğunu gör… Değiş ki dünya değişsin.
Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acı da bir anlam bulmak demektir. Yaşamın anlamı varsa ısdırap ve ölümün de anlamı
vardır ancak kimse bir diğerine bu amacın ne olduğunu söyleyemez. Herkes bu anlamı kendi bulmalıdır ve bu cevabın gerektirdiği sorumlulu kabul etmelidir.
Zihin geçmiş günlerin zincirini elinde tutmaya çalışmaz; sadece genellikle karanlığa gömülüp kaybolan diğer halkalardan bambaşka bir madenden yapılmış olan son halkasını sıkı sıkı kavrar ve hayat yolculuğumuzda, sadece o anda içinde bulunduğumuz yeri gerçek kabul eder.