Bedeni artık Tereza'ya benzemekten çıksa, hala kendisi, Tereza olur muydu acaba?
Elbette, içindeki ruh aynı kalır ve bedeninin başına gelenleri şaşkınlıkla izlerdi.
O halde Tereza ile bedeni arasındaki ilişki neydi? Bedenini Tereza adıyla anılmaya hakkı var mıydı?