Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Önemli olan tek bir zaman vardır, o da şu andır! En önemli zaman şu andır çünkü gücümüzün olduğu tek an, şu andır. En gerekli kişi, yanında olduğunuz kişidir, çünkü kişi bir daha başkasıyla görüşüp görüşmeyeceğini asla bilemez. En önemli iş ise iyilik yapmaktır, çünkü insanın bu hayata gönderiliş amacı sadece budur!