Merve

Yaşamasını bilene güzel :)
Aslında biz bu yaşamın güzel olduğunu düşünmüyorduk bile artık; o kadar alışmıştık ki, yaşayıp gidiyorduk işte.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Duruma göre değişir.
"Sence bir insan, kendisine yapılan kötülükleri karşısındakilere aynen uygularsa doğru olur mu?"
Alıntı
Çoklar sıkıntı,denge esas
Hiçbir şeyde aşırıya kaçmamalı. Hiçbir şey tek yanlı, tek gözlü olmamalı. Her şey ölçülü olmalı, zamanında ve yerinde yapılmalı.
İçimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler. Şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlamayacaklar..
Hiç düşündün mü yarın ne olacağım diye belki ezan sesin duyulur minareden, Belki mezar taşın olur kare bir mermerden. Önemli olan senin yarınları yaşaman değil bu günleri yaşaman önemli. Bu günü anlayamazsan yarını hiç anlayamazsın.