📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizin böyle ne güzel Allahınız var, bizim Allah bize hiç böyle yiyecekler vermiyor. Böyle bir Allahınız varsa hiç sırtınız yere gelmez, bu dünyada da, öteki dünyada da… Sizin Allahınız çok yaman.
Birkaç yıl önce herkesin elinden düşmeyen bir kitaptı. Popüler olana karşı olmak gibi kötü bir huyum oldu her zaman. Maalesef bu Stefan Zweig için de gerçekleşmiş oldu. Can sıkıntısından hadi bir okuyayım amann ne kaybederim diyip bir oturuşta bitirdim kitabı. Önyargılı davranmış olmam ne saçmaymış. Kitap sürükleyici. Sürekli acaba ne oluyor sonunda merakı uyandırıyor. Kitap okumaktan ziyade bir film izliyormuşum havası verdi. Ama beni büyük hayal kırıklığına uğrattığını da söyleyebilirim. Okumadıysan lütfen yazımın bundan sonrasını okuma! Spoiler vermiş olurum. Kadının ölmüş olmasını hayal etmedim sonun güzel olmasını çok isterdim ama ne yazık ki büyük aşkların sonunda hep hüsran ve acı var burada da gösterdi kendini :(