↢ ɱęŗvè ġûɳ ↣

↢ ɱęŗvè ġûɳ ↣
@Mrv_gn
↶↶↶↷↷↷↷↶↶↶↷↷↶↶ Madem bakıyorsun, TAKİP ETSENE..........◕◡◕ ............. . HADİİİ Ne bekliyorsun ? ↙↗
Çöpçü ¯\_(ツ)_/¯
devam ◑﹏◐
10 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
'Seni sevdim, ama artık yoruldum... Gitmekten mutlu değilim, ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek.'
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
... Karanlığa o kadar alışmışsınız ki yıldızlar bile rahatsız ediyor sizi...
Edebiyat
••• Kendimden korkuyorum. Ya ben, ben değilsem...
Edebiyat
“Seni bırakıp gitmem. Gidersem seni de götürmeye çalışırım.” Hatırlıyor musun, böyle söz vermiştin ama “Hoşça kal,” bile demeden gitmişsin. Ben uyurken."