Ayçaaaa.

Ayçaaaa.
@Muallime_okur
Türk Dili ve Edebiyatı
Lisans
57 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
“Lüksün gürültüsü çok, hesabı zor olur. Ben, sade bir yaşamın asudeliğine talibim.”
Reklam
Birçoğumuz, olumsuz bir durumla karşılaştığımızda hissettiğimiz öfkenin sebebinin yaşadığımız olayın kendisi olduğunu zannederiz.
Nasıl cahilce…
Benim yetiştiğim coğrafyada bir çocuk yanlış yaptığında yetişkinler ona kendini kötü hissetmesin diye yardımcı olmaz. "Korkma, bir şey olmaz! Hadi git, oyununa devam et." demez, aksine bir daha yanlış yapmasın(!) diye üstüne gider, ona kendini kötü hissettirmek için ekstra çaba harcarlardı.Bunun işe yarayacağı düşünülürdü. Çocuk, hatası karşısında kendini ne kadar kötü hissederse o hatayı bir daha tekrar etmez; diye inanılırdı.
Sayfa 20
Fakat insan ne de olsa yaşadığı çevrenin inanışlarına kaptırıyor kendini.

Ayçaaaa.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
37 günde okudu
·
2026 6. kitabı
Ahmed Arif
8.5/10 · 48,1bin okunma
Reklam