"Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir.
Kendi iyiliğine de baş kaldır…"
6 Ekim / iyi ki tanıdık seni...
Oysa insanlar tetikte hatalarımızı bekliyorlardı. Onlara güvenilmezdi. Yaşadığımız güzellikleri onlara anlatmaya gelmezdi. Kıskanırlar, dostluk maskesi altında bizi yıkmaya çalışırlardı