Kısaca şunu söylemek istiyorum; bir Çukurovalı olarak böyle bir kitabı okumuş olmaktan cok mutluyum,ayrıca bu kadar güzel bir eser yazdığı için rahmetli Yaşar Kemal'e sonsuz teşekkür ler...Kitabı okurken resmen bizim dağlarda, bizim tarlalarda,bizim ormanlarda gezdim,bizim insanlarımızla konuştum, bizim havamızı soludum, bizim suyumuzdan içtim, buram buram Çukurova'yı ve torosları yaşadım...Ruhun şâd olsun Yaşar Kemal.