Hayatındaki gidişattan memnun olmayan Veronika, başarısız bir intihar girişiminde bulunur. Daha sonra bir akıl hastanesine yatırılır ve doktoru tarafından kendisine bir haftalık ömrü kaldığı söylenir. Bu bir hafta içerisinde Veronika yaşamın güzelliklerinin farkına varır. İçindeki yaşama sevincini uyandırır. Yaşamdan tat almaya başlar. Kendi benliğini ortaya çıkarmayı başarır. Üstelik kendisinde meydana gelen bu değişim, onunla iletişime geçen insanlarda da görülür. Yaşamın değerini anlatan, bize sunulan her bir günü, bir mucize olarak görmemiz gerekliliğini bize aşılamaya çalışan; bizden çevremiz tarafından istenilen insan olmamızın aksine kendi benliğimize ulaşmamızın gerekliliğini ortaya koyan, çok güzel bir kitap. İyi okumalar