Stefan Zweig’in okuduğum en güzel, en akıcı, en ilgi çekici kitabıydı benim için. Bir anda başlayıp bir anda biten; sayfa sayısı kısacık, içeriği upuzun bir kitap. Kitap içerisinde kendimizden çok fazla bir parça bulacağımız, bazı zamanlarda belki de Amok Koşucusu olduğumuzu düşüneceğimiz, ilgi çekici bu güzel kitabı, çevremdeki insanlara önereceğim. İyi okumalar …