İşlerin ters gitme ihtimali varsa, mutlaka ters gider.
Kaan buna "Murphy Kanunları" diyor.
Annemse "Besmelesiz çıkıyon evden ondan oluyo, sağ ayağınla çık şu evden" diyor.
Babam da "Genze kadar çekçeğin suyu, geniz önemli" şeklinde yaklaşıyor meseleye.
Erdal Abi "İşlerin ters gitme ihtimali mi varmış? Olmaz! Gidemez! İşler ters giderse n'aparırn ben? Batarım yauğ. Kimden duydun? İşimi baltalayacak adamın ben ta . . . " şeklinde uzatıyor.
Yavuz Abi "İşler ters giderse yapacağın tek şey var: Topuk topuk topuk" diye akıl veriyor.
İsmail Abi de "İş mi? Ne İşi? Yol-yemek-sigorta varsa çalışırım
hacı" diye baştan aşağı yanlış anlıyor meseleyi.
Bense kısaca "İşte hayatım" diyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Bana filozof demeni yasaklıyorum!
+Senin felsefe profesörü olduğunu sanıyordum.
-Felsefe profesörü ve filozof, ikisi çok farklı şeyler.
+Şey... Fark ne peki?
-Küçükken okula gittin mi sen?
+Eee, şey biraz....
-Biyoloji dersindeki eşeyli üreme konusunu hatırlıyor musun?
+Hala hatırladığım tek şey belki de.... :D
-Peki sana bunu öğreten öğretmeni hatırlıyor musun?
+Bayan Da Silva. Adı buydu...
-Anlattığı konuyu biliyor muydu?
+Şey... Evet, sanırım.
-Peki, bu onu seks budalası mı yapar?
+İsmi ne olacak kitabın?
-Cinsini Siktiğim Cinsine Çeker.
+Aman Darwin n' aptın? öyle kitap ismi mi olur?
-Olmaz mı diyosun? Hımm! Türlerin Kökeni nasıl?
+Güzel, daha akılda kalıcı.
-Tamam Türlerin Kökeni olsun madem.
"Eğer o primat yaşamını diğer hayvanlar gibi dört ayağının üzerinde sürdürebilseydi tabii ki her şey farklı olacaktı. Ancak bir noktadan diğerine, sürekli dört ayak üzerinde ilerlemek de, yolda tecavüze uğrama ihtimalini artırdığından, doğrulmaya mecburdu. Yine de bunu yapmadan önce yukarı baksa iyi olurdu. Neyse, sonuçta hepimiz o atamız yüzünden geri zekâlı ve korkak doğuyorduk."