Müsayere

Müsayere
@Musayere
"İtiraf ediyorum, kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş! Kendime ait bir ev sahibi olduğumda, şöyle muazzam bir kütüphane edinmeyi başaramazsam kahrolurum."
Allah'ım Senin korumanı onlara karşı siper ediniyoruz. Onların şerlerinden sana sığınıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir başkasındaki menfi bir niteliği, ancak o niteliğin bir kökü, bir ucu bizde mevcutsa tanıyabiliriz. Bir söz vardır: "Nasıl bilirsin? Kendim gibi." Biz başkalarını kendimiz gibi biliriz.
Ölü kelimelere minik mezarlar kazıyor Ağlayarak gömüyor Kibrit çöplerine taktığım mezar kağıtlarına Burada yatıyor yazıyordum. Kelimelerin mezarlığında gece bekcisiydim. Dirilecekleri günü bekledim.
Sayfa 29
Dokunsalar dağılırdı iyi pişmiş kurabiyeler gibi kalbimiz Kıtırdı ve çıtırdı Nedense iki kuşun ismine benzerdi kalbimiz Biz böyleydik işte, lezzetimiz de böyle... böyle.. böyle...
Sayfa 21
Mutluluk denen şey, şimdi yanı başındaydı. Dokunabilirdi ona. Ama ürkütmekten çekiniyordu. Sonsuz bir an uzayıp gidiyordu sanki. Hiç bitmeyen bitmesi istenmeyen.. Kişi yalnızca o anın içinde olduğunu bilmeli, ona dokunmamalı.