üni

üni
@Mustesrik
sevgi özgürlüğün çocuğudur, hiçbir zaman zorbalığın çocuğu olmamıştır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"bir şeyden çok eminim: kendimi üzdüğümce üzmedim hiç kimseyi."
—hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? —bitmeyecek. —hiç mi? —hiç. —niyetin kâtip olmak mı yani? —hayır. —ya? —insan olmak.
''sadece her şeyin farklı olması gerektiğini düşündüğümüz için acı çekiyoruz.''
"onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek"