üni

üni
@Mustesrik
"hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
benim hayatım zaten ortada. can çekişme! sürekli bir can verme halinin adıdır yaşamak benim için.
“kaybettiğimiz hayatı ve düşleri yeniden ele geçirmek için, onları yeniden düşlemek gerektiğini herkes bilir: ben hikâyeme inandım!”
"ben onların gözlükleriyle dünyaya bakmak istemiyorum. benim kendi gözlüklerim var ve numarası çok farklı."
yorulduk üstadım... çalışıp koşturarak değil, öylece oturarak yorulduk, bir tutam şefkat aramaktan, zerrece vefâ yoksunluğundan, insanları seyretmekten ve insanlığı gözlemekten yorulduk. çok severek haddimizi aşıyoruz üstadım. ya yanlış zaman insanlarıyız, ya da; insanlık için yanlış zamandayız...!