M.Yusuf

M.Yusuf
Oysa benim ruhumda savaş var. durmadan ölüyor içimdeki insanlar.
İstanbul
Seyhan, 20 Kasım
78 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Güneş gibi parlak ve güzeldir yârin yüzü, görmeden katlandığın, görünce bırakmadığın, inandığını ve düşündüklerini unuttururan bir tebessümü vardır, sıcak bir havada esen rüzgar gibi hissettirir gülüşü.. Hani en sevdiğin müziği açarsın yanında kahven elinde tüten her ne varsa hiçbir derdinin olmadığını düşündüğünü ya da unuttuğun o anda gelir aklına. İnsanlar çıkar hayatından Fakat, gördüğün düşler ne rüyanda ne de gerçek hayatta yakanı bırakır. Unutmak istemezsin hatıralara saygımdan değil elle tutulur hiçbir hatıran olmadığı için elinde olan en küçük kırıntılara sarılırsın ağlamak istersin sessizce sonra hiçbir Köşen hiçbir yerinin olmadığını farkedersin ışıkları kapatırsın ve zaten uykuda geçirdiğin hayatının yarısını onu düşünerek geçirmek için karanlığa perestiş edersin bazen için sıkılır karanlıktan bir mum alırsın eline ışığa gereksinimin olduğundan değil, seni sarıp sarmalayan derdini ruhsuz ve cansız ateşe bırakmak için.. okursun ve daha çok okursun ama böylede kendini uçsuz bucaksız bir Okyanusya bulursun hemde tahmin edin neyin içinde; evet içi su alan o kayığın içinde sağın solun önün arkan aynıdır, işte şimdi farkettin mı bilmem ama tam da zamanın ortasındasın akrep ve yelkovanın tam ortasında.. gözlerin delicesine büyür lakin gecenin ortasında hiçbir şey göremezsin elini bile göremezsin. Buna zaman mı dersin yoksa Araf mı ya da adı konulamayan ne varsa o işte. Kendini bile göremediğin o yerde sana varlığını hissettiren nedir ? Kafamı kaldırıp baksam gökyüzüne gidebilir miyim gökyüzünün en parlak yerine ? Bana yakın olan tek şey milyarlarca ışık yılı ötesinden zamanın sonuna gelmiş bir gezegen başka bir şey değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

M.Yusuf

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
2023 7. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,4bin okunma
Anlatamıyorum
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Orhan Veli Kanık
Ölüm Hiç kimsenin görmediği, Yüzünü Kimsenin fark etmediği Sesini Hiç kimsenin duymadığı Zalim Ölüm Yok eder insanları! Meğer ne kadar talihliymişim ben! Böyle bir dosta, bir sırdaşa Kavuşacakmışım demek! Gılgamış Destanı
Karıncayı bile incitmem deme! "bile'den" incinir karınca; Söz söylemek irfan ister anlamak "insan". Fuzuli