M.Yusuf

M.Yusuf
Oysa benim ruhumda savaş var. durmadan ölüyor içimdeki insanlar.
İstanbul
Seyhan, 20 Kasım
78 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık ne arzum kaldı ne de kinim ömrüm bir oduna benziyor , ocaktan düşen bir oduna : öteki odunların ateşinde kavrulmuş , kömürleşmiş ama ne yanmış ne olduğu gibi kalmış bir oduna benziyor . Fakat diğerlerinin dumanından , soluğundan boğulmuş. Dünya , ıssız yaslı bir ev gibi görünüyor gözüme ve ben bağrımda bir acı duyuyorum ve birden farkediyorum ki , dünya dünya olalı , ben var oldum olalı , soğuk hissiz hareketsiz bir ölü , karanlık odada hep yanımdaydı benim S.H
Alıntı
M.Yusuf
Yalnız değilsin.