Artık ne arzum kaldı ne de kinim ömrüm bir oduna benziyor , ocaktan düşen bir oduna : öteki odunların ateşinde kavrulmuş , kömürleşmiş ama ne yanmış ne olduğu gibi kalmış bir oduna benziyor . Fakat diğerlerinin dumanından , soluğundan boğulmuş. Dünya , ıssız yaslı bir ev gibi görünüyor gözüme ve ben bağrımda bir acı duyuyorum ve birden farkediyorum ki , dünya dünya olalı , ben var oldum olalı , soğuk hissiz hareketsiz bir ölü , karanlık odada hep yanımdaydı benim
S.H