Neden bu kadar abartıldığını anlamadığım bir kitap oldu gerçekten. Okuduğum ve sevmediğim bir klasik oldu. Martin 2025 prenseslerine benziyor. Sevenlere saygım sonsuz ama ben sıkıldım. Gerçekten boğdu beni Martin'in düşüncelerini okumak.
O kadar okumak istiyorsanız biraz daha az beklentiyle okunmalı bence.