N.i.l.a.y.

N.i.l.a.y.
@N_i_l_a_y_
Üzerinde yaşadığımız dünya, bizim daha iyi ya da daha kötü olmamıza göre, daha iyi ya da daha kötü olacaktır. Paulo Coelho
Bugün yöneticilik için mülakata girdim. Zarftan çıkan ilk soru: "İskender Pala'nın Eyüp Sultan romanının ismi nedir?" Kitabı iki gün önce bitirmiş olmamın yüzümde oluşturduğu gülümseme...
Sınav
N.i.l.a.y.
Bana da iki ayrı edebiyat sorusu gelmişti... 9. Hariciye Koğuşunun yazarı ve Mona Roza'nın şairi. İkisini de bildim tabiki. Hakkınızda hayırlısı olsun :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bağlılık, düşünmemek demektir, düşünmeye gerek duymamak demektir. Bağlılık, bilinçsizliktir.
N.i.l.a.y.
Bağlılığı da çöpe atmayalım şimdi ben bağımlılık derdim onun yerine :)
Çok güzel tespit
İnsan ne kadar farklı olabilir, daha doğrusu ne kadar kendisi olabilir bilemiyorum. Toplum dediğimiz şey geniş bir gardiyan... Herhangi bir üyesinin farklı olmasına dayanamıyor. Ama şunu söyleyebilirim; insan farklı olmanın faturasını ödemeyi ne kadar göze alabiliyorsa o kadar farklı olabilir.
Sayfa 281
N.i.l.a.y.
Başkalarına göre yaşayınca da ortada benlik diye bir şey kalmıyor .
'Kitap alacaz biz!'' ''Özellikle aradığınız bir şey var mı?'' ''Yoo... Allah ne verdiyse artık.'' ''Tevrat, Zebur, İncil, Kuran. Hepsini Allah verdi. Hangisini vereyim?'' Konuyu kapattım.Çok yanlış yerlere gidiyordu :))
Sayfa 67
Tantuni isimli okura yanıt verildi
N.i.l.a.y.
Aurası biraz düşük kaldı. Sen bilirsin 😉
'Kitap alacaz biz!'' ''Özellikle aradığınız bir şey var mı?'' ''Yoo... Allah ne verdiyse artık.'' ''Tevrat, Zebur, İncil, Kuran. Hepsini Allah verdi. Hangisini vereyim?'' Konuyu kapattım.Çok yanlış yerlere gidiyordu :))
Sayfa 67
Tantuni isimli okura yanıt verildi
N.i.l.a.y.
Kitap bitti. Şöyle bir izlenimim oldu okurken: Eğer Murat Menteş'i Cem Yılmaz'a benzetirsek , Selçuk Aydemir'de Şahan Gökbakar olurdu. Bilmem anlatabildim mi ?:) @muratyolgin33