Nagehan̆̈

Nagehan̆̈
Türk Dili ve Edebiyatı
Lisans
2 Şubat
756 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
@Nagemia·
·
sabitlendi
"İnsanın kim olduğunun ne önemi var derdim, önemli olan yaptıklarımız ve yapacaklarımızdır."
Reklam

Nagehan̆̈

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
8 günde okudu
·
2026 1. kitabı
Marquis de Sade
7.8/10 · 1.705 okunma
“Zamana ve sancıya dayanmanın en basit yolu sonunda muhakkak geçeceğini unutmamak. Evet, her şey geçiyor. Sevmek bile, acı çekmek bile, kanamak bile, yaşamak bile, dünya bile, azalmayı dahi beklemeden bitiveriyor. Ağrı diniyor.”
Sayfa 347 - Everest Yayınları, 27. Baskı·Kitabı okudu
Alıntı
“İnsan kendini sevmeyi bilmeyince, başkalarınca sevilebileceğine de ihtimal veremiyor.”
Sayfa 318 - Everest Yayınları, 27. Baskı·Kitabı okudu
Alıntı
“Bazen nutku tutuluyor insanın. Ertelenmiş sözler kursakta büyüyor. Dilin ucuna geldiği an söylenmeyen, gittikçe hepten söylenemez oluyor.”
Sayfa 305 - Everest Yayınları, 27. Baskı·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam