Harika , vurulmaya yüz tutulmayı bekleyen , acınası girişle beni merakta bırakan bir kitap, Ben zalimler çağında yaşayan bir alçaktır cümlesi beni etkilemeye yetti diyebilirim. Sanki yazman Patasana gerçek bir karakterdi. Çok inandiriciydi. Ayrıca kitabın sonunu tahmin edemezdim ve sonda verilen ders, hayatın gerçeği güzeldi. Katile şaşırdım
Beni kendimden alıp götürdü. İlk önce normal bir aşk kitabı sanmistim fakat diğer sayfalara geçince her iki turlu aşkı da anlattığını farkettim . Sürükleyici bir kitaptı, nefes kesen bir kurgusu vardı. Elif Şafak'ın en güzel kitabı diyebilirim. Mutlaka okunmalı
Hayatta, maddi şeylerden daha önemli olan, maneviyatı, sevgiyi hissettirdi. Ölümle burun buruna olmanın, her geçen dakikanın kıymetini hatırlatan bir kitap. Duygusal kitap sevenler için tavsiye edilebilir