Kezo Nar

Kezo Nar
@Narecan
Tırtılın Yolun Sonu dediğine , ALLAH Kelebek demiş Hiçbirimiz bizi bekleyen güzellikleri bilemeyiz.MEVLAM neyler neylerse güzel eyler SEWGİLİ DOST
Kırışıkları görünmesin diye gülmeyi unutmuş bir coğrafyada tebessümüyle bahârı uyandıransın onlar insan güzel sensin...🥰🌸💐
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi içimizi, başkalarının dışıyla karşılaştırıyoruz. Bodrum kattaki deponun dağınıklığını, Mağaza vitriniyle karşılaştırmak gibi bu. "Kesin onun hayatında her şey yolunda!" "Hiç zorlanmıyor baksana!" "Oysa ben... Ben nelerle uğraşıyorum hâlâ!" Adil değil bir kere. Neresinden tutsanız elinizde kalıyor. Yanıltıyor, yalnızlaştırıyor. Çünkü, Biraz kulak verince, Herkesin içi kendine karışık. Herkesin bir bodrum katı var. Çat kapı gitseniz dağınık. A3» Herkes vakit buldukça Ufak ufak toparlıyor. İşin garibi, Size bakanlar da sizin gibi, İçinizi değil, Dışınızı görüyor. Onların içinden de aynı şey geçiyor: "Herkes her şeyle barışık, Bir ben miyim karışık?" İçimiz, dışımız, Dağınık bodrum katlarımız, Vitrinimiz, Gösterdiklerimiz, Gösteremediklerimiz. Hepsi biziz. Ve yarışta değiliz. Herkesin içi karışıyor, Herkes vakit buldukça Ufak ufak toparlıyor. Unutursan hatırla.
İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez.
Hiçbir zaman bir şey yapmaktan geri durmadım.Bazen iyi bir fikir,bir çözüm yolu olarak göründüm.Kimi zaman,çok nazik bir anda işleri kolaylaştıracak şekilde davrandım. Böyle şeyler işte,ama çoğu insan hiçbir şeyin farkına varmadı...
Sayfa 40·Kitabı okudu
Enaniyetin, kibrin ve gururun coşkuyla yaşandığı bir asrın çocuklarıyız. Şairin dediği gibi, "Balkonlarınız çok yüksek sizin baş döndürüyor/Dünya pek alçak bir yer olacak yakında öyle görünüyor..." binaların yükselip yeryüzünün aşağılarda kaldığı, eş zamanlı olarak, kibrin ilerleyip alçakgönüllülüğün gerilerde kaldığı bir zamanda yaşıyoruz.