NazımSaki

NazımSaki
@Nazimsaki
Biraz kendime geleyim.. yastığına mısralar serpeyim.. Ahmed Arif
Öğretmen /Yönetici
Üniversite /Edebiyat
203 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne çabuk! Akşam oldu mu?
Biz bu şafak vaktinin neresindeyiz Öyle bir umut gibi gelip geçecek Yalnızım, yalnızsın Bize kim gülümseyecek..
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gözlerine baktım ise Ki bakmışımdır, Onlar bir denizi sezme derinliğindedir..
Sayfa 333 - Yapı kredi yayınları·Kitabı okudu
Şiir

NazımSaki

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2023 3. kitabı
Yılmaz Erdoğan
7.4/10 · 1.044 okunma
Usulca çekti elini elinizin içinden.. Hala parmak izleri var elinizin içinde.. Hatırladınız mı? Nerden baksan yalnızlık.. Nerden baksan müebbet bir yolculuk..
Sayfa 53·Kitabı okudu
Şiir
Seviyorduk, sevmeyi seviyorduk.. Bazı el ele yürüyüşlerde yağmur yağsın istiyorduk.. Hangi sevdanın üstüne yağmur yağsa, biz onu aşk belliyorduk..