NeBileyimFüsun

NeBileyimFüsun
@NeBileyimFusun
okur
Çok fazla okursan kendi ailen arasında yaşamaya katlanamazsın.
Edebiyat
Reklam
Ben de ayaklarımla düşünürüm. İster istemez yollarda iz bırakıyorum. İnsanın ayaklarıyla dövdüğü ve başına doğru çıkan düşünceler insanı rahatlatır, canlandırır, başından ayaklara doğru inenler ise hantallaştırır, cesaretini kırar.
Edebiyat
Birçok konuda akranı bulunan diğer gençleri sığ görüşlü sayar, gözlüğünün altından merhametli bir küçümseme ile seyrederdi.
İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı!
"bağlantı kurma tarzımın bazen gevezelik sınırına dayandığı konusunda sık sık eleştirilmişimdir."
Reklam