nefertari

nefertari
@Nefertari__
Sayfalarda kaybolmuş bir hemşire.
Ah, kalbim soğuktan, yalnızlıktan, etrafımda kimselerin olmamasından nasıl da acıyor!
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi kendime böyle acıyarak karanlığa gömüldüm, bu durum ne kadar sürdü farkında değilim.
Kitap Alıntısı

nefertari

, bir kitap okudu
6/10
·272 syf.·
4 günde okudu
·
2025 17. kitabı
Freida McFadden
8.1/10 · 2.661 okunma
Kendisini daha yakından tanıma isteğini hiç duymadığından bu türlü yalnızlıklardan olabildiğince kaçınırdı.
Alıntı