Icy

Icy
@Neitselle
Adieu! Bu sefalete, mezardan başka bir son göremiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Herkes yalnızca kendi vicdanıyla savaşmış olsa savaş olmazdı."
Sayfa 63
İnsan medeniyete kavuşmakla eskisinden daha fazla kan dökücü olmamışsa bile, en azından daha kötü, daha iğrenç bir kan dökücü olduğu kesindir. İnsan eskiden hak uğruna kan döker, bunun için önüne gelenigönül rahatlığıyla temizlerdi; zamanımızdaysa, kan dökmeyi iğrenç saydığımızhalde bu iğrençlikten kendimizi alamıyoruz, hem de eskisinden daha çok. Hangisinin daha kötü olduğuna siz karar verin.
Sayfa 26
Masal, ulaşılamamış arzular için bir kaçış yolu yalnızca.
Sayfa 63
...Eğer bu unutkanlık mümkün ve devamlı olabilseydi, eğer kapanmış gözlerim uykunun ardından yokluğa geçebilseydi ve eğer varlığımı hissetmiyor olsaydım; bütün varlığım bir mürekkep lekesine, bir müzik sesine veya renkli ışıklara karışıp giderdi. Sonra da o şekiller ve dalgalar o kadar büyürdü ki tamamen yok our, arzuma erişirdim.
Sayfa 46