Apathetic

Apathetic
@Neptunity
I'm tired of driving 'til I see stars in my eyes...
Fakat en karanlık saatlerden sonra tan ağarır derler.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Mutluluk biraz da insanın içinde olan bir şey.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Neye yarıyordu savaşmak ve dua etmek, umut etmek ve inanmak?
Sayfa 223·Kitabı okudu
"Bir daha asla!" diyeceğiniz günler yakındır. Ama o zaman çok geç olacak.
Sayfa 76·Kitabı okudu
İhtiyarlığımda çekilmez bir adam olacağım hakkındaki iltifatına teşekkür ederim. Ama bu tahminin doğru çıkmayacak sanırım. Çünkü ihtiyarlayacağımı kim söyledi? Hep genç kalacağım.
Sayfa 129·Kitabı okudu