Bazen hepimiz bir amok koşucusuyuz .
DELİ GİBİ davranıyoruz. Bir dürtüyle koşup , her şeyi yıkıp , yok ediyoruz . Peki ne iter bizi deli gibi davranmaya ?
Aslında her zaman bir yarımız delidir.
AMOK KOŞUCUSU bize saf delilik olarak nitelendirdiğimiz yanımızın hislerini anlatıyor .
bunlar benim düşüncelerimdir . Sevmeyebilirsiniz ama saygı duyun lütfen
Herkese kocaman mutlu günler ^^
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma