Neslinur ...

Neslinur ...
@Nesliertekin
Kendi ayıbını örtmek isteyen,başkalarının yüzüne kara çalar.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden iyiliğin kökenini incelemezler, araştırmazlar ? Herkesin derdi kötülük ya da iblisliğin kökeni.
İşinizi doğru seçin.Daha en başından âşık olduğunuz bir işi yapmaya gayret edin.Bunu yapmazsanız, ne kadar çalışkan olsanız da hayattaki gayenizi kaybedersiniz;zihniniz uyuşur.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Alıntı
Sonunda insanların garip yaratıklar olduğuna, zorunlu olmadıkça uzun uzun onları düşünmemeye karar verdim.