Neslihan

Neslihan
@Nesseyli
Bir dilsiz kavaldır yüreğim ..’
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Onu düşünmek bile yüreğimin kekelemesine yetiyordu.
" Asıl, bizim aramızda güzeldir hasret Ve asıl biz biliriz kederi."
Edebiyat
Gitmek, Gözlerinde gitmek sürgüne. Yatmak, Gözlerinde yatmak zindanı. Gözlerin hani? UNUTAMADIĞIM
Sayfa 58·Kitabı okudu