"İnsan, sadece yaşlılar muhafazakar, gençlerin ise yenilikçi olduklarını sanır. Pek doğru değildir bu. Genelde asıl gençler muhafazakârdır; yaşamak isteyen, ama bu konuda kafa yormayan, zaten nasıl yaşanması gerektiği konusunda kafa yoracak zamanları da bulunmayan ve bu nedeniyle o zamana kadar süregelmiş hayatı kendilerine örnek alan genç insanlar."
°İtiraf edeyim, eleştirilmekten o kadar yoruldum ki kendimi savunmaktan ya da suçlu hissetmekten... Hep bir muhasebe, hep bir iç hesaplaşma. Yıllarca yakamı bırakmadı