Ne kadar geç kalmışım diyorum Tarık Tufan ile tanışmaya. Ve o beni ne kadar çok bekletmiş. Üslubu o kadar sade, kitap o kadar her şey ve o kadar bir şey ki anlatılmıyor fazla.. Çok altını çizdiğim cümle oldu. İyi ki de okudum. İyi ki kaleminle tanıştım. Şimdi tüm eserlerini okumak istiyorum. Bu kitapta olduğu gibi eminim kalemin daha nice güzel konulara değinmiştir.
Son bir şey kitap daha çok zor zamanları, İslam devletinde İslamın yaşanmasına izin verilmeyen o yılları üstü bazen kapalı, bazen ulu orta anlatmış. Duyduklarım, okuduklarım ve izlediklerim ile çok örtüşen, derin ama kabuk bağlayan yaralara çok güzel parmak basmış. RABBİM bir daha böyle şeyler yazdırmasın, bize bir daha o zamanları yaşatmasın inşaALLAH