Biliyorum, şehir ya da köy, her yerde zorluk var ama burada o zorluk daha aşikar, iklim ve yalnızlığımız çırılçıplak ortaya çıkmış. Bu basitlik çoğu kişiye uymuyor. Sıkıldıklarını söylüyorlar ama ben izledim. Can sıkıntısı değil,korku. Yalın ve kaba bir hayat onları korkutuyor. Kaçıp otobüs tarifelerine, faturalara sığınıyorlar, tatillere, evlere, divanlara, mutfak tezgahlarına ve perdelere; varoluşun çıplaklığını maskeleyecek şeyler satın alarak, bir şeylere sahip olarak geçen bir hayat. Hayatın zorluğunu saklayacak. Daha kabul edilebilir kılacak. Tahammül edilebilir. Ama gerçekten de öyle kılıyor mu, merak ediyorum ben.