...çünkü düşünmek nedenleri bilip tanımak demekti, ancak bu yoldan duygular bilgilere dönüşür ve yitip gitmeyerek bir varlık kazanır, içlerindeki özü ışıyarak çevrelerine yansıtırdı.
Ah! Kalbimizin derinliğinde doğan ve dudağımızın utangaç bir biçimde fısıldadığı şeyleri, içinde bulunduğumuz şu vahşi "an"ın zorlamaları sanki yutuveriyor.