Olağanüstü guzellikte bir kitap olduğunu düşünüyorum. Çok realist,çok sürükleyici,çok zevkli.. Kitabın icerisinde kendi yaşamınızdan bir şeyler bulabilirsiniz. Herkese öneriyorum :)
Okurken kendimi gerçekten içinde hissetim. Kitap çok realist bir şekilde yazılmış. Ayrıca çok sürükleyici. İnsanın tek seferde okuyası geliyor. Garip olan olayın gerçek olmamasının bir yandan üzücü bir yandan da mutluluk verici olması..
Kesinlikle herkese tavsiye ederim.